انتخاب صفحه

بهترین انیمیشن های ۲۰۲۴ – ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم (The Lord of the Rings)

بهترین انیمیشن های ۲۰۲۴ – ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم (The Lord of the Rings)

انیمیشن ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم (The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim)

  • ژانر: ماجراجویی، اکشن
  • کارگردان: کنجی کامیاما
  • صداپیشه‌ها: برایان کاکس، میراندا اتو
  • شرکت سازنده: وارنر بروس انیمیشن، نیو لاین سینما و Sola Entertainment
  • تاریخ اکران: ۱۳ دسامبر- ۲۳ آذر ۱۴۰۳
  • انیمیشن The War of the Rohirrim در IMDB

تقریبا ده سال از آخرین بازدید ما از سرزمین میانه روی پرده نقره‌ای سینما می‌گذرد، جایی که با بیلبو بگینز همراه بوده و نبرد سرنوشت‌ساز میان نیروهای خیر و شر و تلاش دورف‌ها برای بازگشت به‌دنیای پرشکوه گذشته‌شان را شاهد بودیم. اما امسال قرار است تماشاگر نبرد بزرگ و سرنوشت‌ساز دیگری باشیم که در قالب انیمیشنی حماسی و دو بعدی، دوباره مخاطبان را به این جهان خیال‌انگیز و جادویی بازگرداند.

جنگ روهیریم که پیش درآمدی بر سه‌گانه ارباب حلقه‌ها است، داستان خاندان ائورل معروف به روهیریم را روایت می‌کند که فرمانروای سرزمین روهان هستند. دراین بین شخصیت «هلم همرهند» یا «هلم پتک‌مشت» که «هلمز دیپ» (گودال هلم) به یاد او نام‌گذاری شد، در مرکز توجه قرار داد. براساس اطلاعات موجود این فیلم شباهت‌هایی به سه‌گانه ارباب حلقه‌های پیتر جکسون دارد، چراکه هم از آرشیو «WETA» الهام گرفته و هم «استفن گالاگر» (Stephen Gallagher) را به‌عنوان آهنگساز در اختیار دارد.

تماشای انیمیشنی دو بعدی روی پرده سینما اتفاقی نیست که هر روز شاهد آن باشیم و همین مسئله باعث شده است که طرفداران دنیای انیمیشن و عاشقان آثار تالکین، برای تجربه این رویداد سینمایی خاص هیجان‌زده باشند.

تیزر این انیمیشن زیبا را میتوانید در ادامه مشاهده نمایید :

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه