ربات انسان نما

کاوز مسیری برای پیمودن

سفرهای بزرگ با برداشتن اولین قدم آغاز می‌شوند. تنها کافی است به قدم برداشتن ادامه بدهید.

کاوز مسیری طولانی است که ما در ابتدای آن قرار داریم. راهی پر پیج و خم که قدم بر داشتن در آن به تنهایی ممکن نخواهد بود. کاوز قصد دارد هوش مصنوعی را برای تحقق بخشیدن به اهداف و ارزش های متعالی و خدمت به نوع بشر به خدمت بگیرد. رسیدن به این مقصود نیازمند جذب، تعلیم و تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و با ایمان است که از مشکلات و موانع موجود در مسیر هراسی به دل راه نداده و جسورانه و قدرتمند به قدم برداشتن ادامه دهد.
بی تردید رسیدن به این مقصود نیازمند تبعین اهداف کوچکتر به همراه مسیر حرکت و برنامه ریزی دقیقی است که مرحله به مرحله ما را به هدفمان نزدیکتر نماید. از این رو کاوز در ابتدا با طراحی، تولید و فروش انواع اسباب بازی فکری و هوشمند شروع به فعالیت خواهد کرد و رفته رفته به سمت تولید دیگر ابزار و ربات های هوشمند قدم خواهد برداشت.

در فرهنگ سازمانی کاوز مشتری بالاترین جایگاه را داراست زیرا اوست که با انتخاب محصول یا خدمات ارائه شده، بقا یا زوال ما را رقم خواهد زد. در کاوز سعی بر این است که محصولات یا خدمات ارائه شده به گونه ای باشند که مشتری با هر بار انتخاب احساس لذت و رضایت داشته و از انتخاب کاوز به خود ببالد.

در کاوز غیرممکن وجود ندارد و تلاش بر این است تا با جذب انسان هایی که خواهان تغییرند، و ایجاد روحی واحد و متعالی، آینده بهتری رقم بزنیم.

از این رو کاوز از تمام علاقه مندان و متخصصان رباتیک، هوش مصنوعی، مکانیک، طراحی و … جهت همسفر شدن در این مسیر طولانی و سخت دعوت به عمل می آورد تا دست در دست هم بتوانیم از ناهمواری ها و مخاطرات این سفر طولانی با سربلندی و افتخار عبور کرده و آینده ای بهتر بسازیم.

کلیه علاقه‌مندان میتوانند با عضویت در خبرنامه و شبکه های اجتماعی کاوز در پایین همین صفحه و یا ارسال رزومه علمی و کاری به ایمیل شرکت و یا استفاده از هر یک از خدمات کاوز، ما را در رسیدن به این هدف یاری نمایند.

شما میتوانید فلسفه انتخاب نام کاوز را به صورت کامل در پست زیر مطالعه بفرمایید :

چرا کاوز ؟

به امید ساختن آینده ای بهتر و ایرانی سربلند.